za baner video

 

eu-projektPREDAJA APLIKACIJSKIH PAKETA ZA
EU PROJEKAT INFRASTRUKTURE
Općine Rešetari, Grada Nova Gradiška i Općine Cernik

6. ožujka 2015. godini u 12 sati, održat će se u „Hrvatskim vodama" svečana predaja aplikacijskih paketa za projekte aglomeracije Nova Gradiška i Vodice, za dodjelu bespovratnih sredstava iz Kohezijskog fonda za provedbu investicijskog projekta na izgradnji /rekonstrukciji/ sanaciji kanalizacijske mreže i/ili uređaje za pročišćenje otpadnih voda, kao i gdje je potrebno izgradnji i sanaciji vodoopskrbne mreže.

Tom prigodom uz predstavnike JLS Nova Gradiška, Cernik i Rešetari kao i grada Vodica i općine Tribunj, prisustvovat će predstavnici komunalnih poduzeća Slavča d.o.o. iz Nove Gradiške i poduzeće "Vodovod i odvodnja" d.o.o. Šibenik.

U prisutnosti glavnog direktora Hrvatskih voda Ivice Plišića, te sve zamjenike i voditelje Sektora i Službi Hrvatskih voda i službi u provedbi EU projekata biti će i predstavnici Vlade RH i to potpredsjednik Vlade Branko Grčić, te ministri Tihomir Jakovina i Mihael Zmajlović kao i pomoćnici i zamjenici resornih ministara.

20150228 173656U subotu 28. veljače 2015. godine održan je mjesni zbor građana naselja Zapolje, s temom Izgradnja sustava vodoodvodnje naselja Zapolje kroz EU financije , kao i rješavanje imovinsko-pravnih odnosa koje će započeti 04. ožujka 2015. godine, te upoznavanja s pojedinostima projekta izgradnje kanalizacije.

Zbog različitih priča, tumačenja i shvaćanja onoga što bi se trebalo dogoditi potpisivanjem prava služnosti nositelja projekta kao i partnera Općine Rešetari tvrtki Slavča d.o.o. Nova Gradiška, kao i izbjegavanju daljnjih nesporazuma, Općinski načelnik se odlučio za sazivanje mjesnog zbora građana kao demokratski korak objašnjavanja nastalih promišljanja uz Mjesni odbor naselja Zapolje, na koji se odazvalo oko 100 mještana Zapolja i zone obuhvata rješavanja prava služnosti za izgradnju kanalizacije.

Rasprava je bila vrlo konstruktivna, a prisutne, uz glavnu temu izgradnje kroz EU financiranje kanalizacije, zanimale su i druge aktivnosti u radu Mjesnog odbora i Općine Rešetari.

kanalizacija-zapolje04. ožujka 2015. godine (srijeda) u vremenu od 12,00 do 15,00 sati uz prisustvo predstavnika tvrtke Slavča d.o.o. Nova Gradiška i Javnog bilježnika, te Općine Rešetari u prostorijama Društvenog doma u Zapolju moći će svi zainteresirani i oni koji su dobili pozive na kućne adrese napraviti uvid u projektnu dokumentaciju i pristupiti potpisivanju ugovora o pravu služnosti za izgradnju sustava za prikupljanje i odvodnju otpadnih voda (kanalizacija) naselja Zapolje.

Kako je projekt u fazi glavnog projekta, potrebno je žurno provesti imovinsko-pravne poslove, kao i provedbu natječaja nabave za izvođenje radova koji je u realizaciji objave, jer do početka izgradnje sustava (lipanj 2015.god) sve aktivnosti po ukazanom moraju biti poredane izvoditelju radova i nadzoru na provedbu izvođenja radova.

Molimo sve strane u postupku na suradnju kao i da odgovorno pristupe realizaciji ovako važnog projekta kako za mještane naselja Zapolje tako i Općinu Rešetari.

pgo1Načelnik Zlatko Aga donio je 25. veljače zaključak o utvrđivanju NACRTA Plana gospodarenja otpadom Općine Rešetari, te o provođenju javne rasprave. Prijedlog je od četvrtka 26. Veljače, na javnom uvidu u općinskoj vijećnici Općine Rešetari, Vladimira Nazora 30,te na službenim web stranicama Općine Rešetari, www.rešetari.hr.

Javni uvid, koji će trajati do 30. Ožujka, bit će u tijeku svakog dana od 10,00 do 12,00 sati. Svi zainteresirani građani, udruge i pravne osobe, za vrijeme trajanja javne rasprave, a zaključno sa 30. Ožujkom, mogu svoja pisana očitovanja, mišljenja, prijedloge i primjedbe na navedeni NACRT plana dostaviti poštom na adresu:

Općina Rešetari, Plan gospodarenja otpadom – Prijedlog, Vladimira Nazora 30, 35400 Nova Gradiška, ili neposredno putem prijave pisarnice ili putem e.maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

NACRT Plana gospodarenja otpadom Općine Rešetari za razdoblje 2014 – 2020. Možete pročitati OVDJE.

udrugeZa sve udruge sa područja Općine Rešetari uskoro će se održati sastanak sa predsjednicima o novom Zakonu o udrugama i Zakonu o financijskom poslovanje i računovodstvu neprofitnih organizacija.

Predstavnicima i članovima udruga sa područja Općine, pojašnjenja u zakonskoj regulativi i istaknute sve važne novosti vezano uz rad udruga predstavljamo na web stranici Općine Rešetari – pod nazivom UDRUGE, pa molimo da iste pročitate te primijenite u radu pripreme skupština udruga u narednom periodu.

Osim proširenja obveznog sadržaja statuta svake neprofitne organizacije, uvode se dodatne obveze administrativnog i financijskog izvještavanja utroška javnih sredstava. Rok svim udrugama za usklađivanje s novim Zakonom je 01. listopada 2015. Godine.

Zakonom o financiranju poslovanja neprofitnih organizacija stupio je na snagu 01. Prosinca 2014. godine, a regulira pitanja transparentnosti poslovanja, vođenja knjigovodstvenih evidencija, sastavljanje financijskih planova i financijskih izvještaja te odgovornosti odgovornih osoba u vođenju poslovanja udruga.

Shodno svemu izrečenom, pozivamo štovani Naslov na poduzimanje svih aktivnosti udruga na čijem ste čelu slijedom zakonskih obveza.

Također molimo da nas izvijestite u roku od 8 dana u kojem vremenskom periodu planirate održavanje redovnih ili izvanrednih skupština vaše Udruge.

Radujemo se daljnjoj zajedničkoj suradnji u aktiviranju što kvalitetnijeg društvenog života Općine Rešetari.

Općina Rešetari
Načelnik: Zlatko Aga 

 

Adresa: Ulica Vladimira Nazora 30 
35403 Rešetari 

Telefon: (035) 367 296 
Računovodstvo: (035) 333 111 

resetari.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. saznajte više...